duminică, 10 ianuarie 2010

Bilanț 2009 prin întrebări și răspunsuri

Am primit o leapsa acum ceva timp de la Mariana si si de la Cora insa din cauza faptului ca sunt extrem de ocupat pana acum nu am avut timp sa o preiau. Dar vorba aceea...mai bine mai tarziu decat nicodata.

1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce nu ai mai incercat inainte?
Cate lucurri noi nu facem omul intr-un an de zile ...daca intrebarea cuprindea si cuvantul ‘spectaculos’ poate ca gaseam un raspuns mai interesant.

2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani? Iti vei stabili si mai multe scopuri pentru anul urmator?
Daca ar tine de mine a fi sau nu sanatos... .
Imi propun atat cat cred si simt ca pot duce.

3. Ce anume din ceea ce ti-a lipsit in 2009 ai vrea sa ai in 2010?
In primul rand  masina, dar mai sunt si altele ....dar chiar sa spun aici totul!?!

4. Ce data din anul 2009 iti va ramane vie in amintirile tale si de ce?
din 2009 nici una – dar am din 2008 – 11 decembrie – don’t ask why? :P

5. Care a fost cea mai mare realizare in acest an?
- nu as numi-o neaparat realizare dar faptul ca am avut doua locuri de munca m-a facut sa ma simt bine ;)

6. Care a fost cel mai mare esec?
....prefer sa discutam despre lucruri frumoase

7. Comportamentul cui merita sarbatorit/apreciat?
persoanelor mele dragi; nu spun cine sunt (oricum nu-i stiti) ci de unde sunt: Tg. Mures, Medias

8. Comportamentul cui te-a dezamagit sau ti-a provocat tristete mare?
- daca va spun oricum nu stiti persoana

9. Unde s-au dus o mare parte din banii tai?
pe chirie :( si taxe

10. In legatura cu ce anume ai fost extrem de bucuros?
eu mereu ma bucur de cate ceva ...extrem de bucuros poate fi o suma a bucuriilor mele mici ... te-am lamurit? :))

11. Care a fost cea mai buna carte citita?
Magicianul – John Fowles

12. Ce ti-ai dorit si ai primit?
eh ... nu poti primi ceva ce nu se cumpara ...nu stiai ?

13. Ce ai facut de ziua ta?
- nimic deosebit – inafara de faptul ca am fost la biserica

14. De cine ti-a fost dor?
de...si inca mi-e ...

15. Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o?
hehe M.V. ;)

16. Spune-ne o lectie de valoare invatata in 2009:

Acoperiti ranile din suflet cu un zambet..........asa e viata.

Imi vine in minte si un citat: ‘A trăi ca zeii, fie doar şi pentru o clipă, e un hybris care se plăteşte.’ (Cărtărescu - Două feluri de fericire)

22 comentarii :

Anonim spunea...

buna!
imi place cum ai raspuns:d...raspunuri scurte, dar concise!
O seara frumoasa!
Silvia

Tivadar Emanuel spunea...

@Silvia: :-) Ai ramas si pe 2010 cititoarea mea fidela! ;) Multam frumos! Toate cele bune!

CORA spunea...

Bine ai revenit! Credeam ca te-au sechestrat aia cu recensamantu'...:D

Tivadar Emanuel spunea...

@Cora: :)) nu, nu! Maine am sa dau si raspunsurile la comentariile de la acea postare! :D asa mai cu intarziere - ca e ocupat omu'
Dar iarasi nu dormi la ora asta ?:P

CORA spunea...

Acum ar fi imposibil sa dorm...caci muncesc...la cel de-al doilea job...In locul tau eu as profita de noaptea asta ca sa dooooorm!!!

Tivadar Emanuel spunea...

Noah hai zi-mi tu mie ce muncesti tu noaptea la celalat job? eu acum lucrez pentru un proiect la master ... in cateva minute insa ma bag in pat

CORA spunea...

Muncesc din greu :) cu un ziar urat care se numeste Economistul...Lucrez la Mediafax si "vanez" stiri! :)

Tivadar Emanuel spunea...

aha ...esti hoata de noapte :)) m-am prins :D
si pana la cat lucrezi?

CORA spunea...

Pana se termina stirile...in seara asta au fost putine...dar aseara a fost dezastru...am terminat la 7 jumate...acu suntem aproape gata!!!

Tivadar Emanuel spunea...

cum adica sa se termine ???

si tu noapte de noapte esti acolo?

CORA spunea...

:) Adica pana epuziam stirile din ziare. Noapte de noapte, o saptamana da, una ba!

Tivadar Emanuel spunea...

aha ...incep sa ma prind ... si-ti place?:D

CORA spunea...

Foarte!!! Din toate punctele de vedere! Parca si cu noptile "treze" m-am obisnuit!

Tivadar Emanuel spunea...

Ma gandeam ca ai sa zici ca nu prea-ti place! :D Atunci e de bine! ;)

si ce mai e nou prin presa? :D

CORA spunea...

Renunta Seitan la CAS-ul pentru drepturile de autor....ceea ce mi-ar fi scazut salariul de aici considerabil...yuppy!!

Tivadar Emanuel spunea...

;-) asta da veste buna! ;) apropo te platesc bine :D?

CORA spunea...

Dap! :) Daca nu ar fi venitul acesta...as fi la limita supravietuirii! Salariul e cat cel de la scoala..numai ca aici e part-time!

Tivadar Emanuel spunea...

:-) Atunci e super bine - faci si ce-ti place si esti si platita bine! ;-)
Dar nu ai ore de dimineata la scoala?

eu am plecat in patuc...

CORA spunea...

Am, dar fac fata! :)
Somn dulce!

Tivadar Emanuel spunea...

Atunci e de bine!;)

INCERTITUDINI spunea...

Mai stiu pe cineva , caruia i-a placut mult " Magicianul".Tot din Baia Mare. Si mie imi place Fowles. Ultima carte citita-Turnul de abanos.

Despre meseria de profesor- cred ca este cea mai frumoasa. Sau printre cele mai frumoase.
Calitatea invatamantului o dau profesorii.
Facultatea nu te pregateste - nici pentru copii geniali, nici pentru copii cu handicap. Daca iubesti copiii si stii carte , nu prea ai necazuri.
O zi frumoasa!

Tivadar Emanuel spunea...

Mi se pare ca 'Magicianul' se studiaza si la facultatea - la sectia filologie - engleza!
Singura carte citita de mine de Fowles a fost aceasta, dar cu siguranta vor mai urma si altele!

E intr-adevar frumoasa meseria de profesor....insa nu e apreciata ...pe nici un plan!

O zi excelenta!

Blog Widget by LinkWithin