miercuri, 13 ianuarie 2010

Vă cer opinia!

Am nevoie de ajutorul vostru, de opiniile voastre!

Sa presupunem ca ati fi in urmatoarea situatie: aveti doua locuri de munca unde va simtit bine si o duceti relativ bine si cu banii.
Vi se propune un al doilea loc de munca care ar face cat celelalte doua la un loc + inca putin - ca si bani ma refer, dar
la care ar trebui sa lucrati in echipa cu o persoana care nu corespunde deloc cu tiparul omului cu care v-ati dori sa lucrati intr-o echipa (adica genul ala de om increzut, care se crede superior - cu siguranta ati intalnit calapodul acesta de persoana).





Bineinteles ca sunt multe care nu le-am spus pentru ca mi-ar lua mult timp si stiu ca postarile lungi nu-s prea citite :D, dar daca
aveti intrebari astept sa mi le puneti!

Va multumesc!

Update (16 ian. 2010):
Ma simt totusi nevoit sa mai spun unele lucruri:
1.   la locul actual de munca incep sa ma plafonez (ceea ce nu e de mine) - pe cand la celalat as face ceva nou, e vorba de un proiect pe 3 ani de zile - un proiect de cercetare, inovare.
2.   la locul actual de munca sunt probleme in ideea ca avem ce lucra - dar nu-i ptr. cine - adica nu sunt clienti - nimeni nu investeste in momentul de fata!
3.   la locul de munca nou e sef un profesor de la universitate si in echipa sunt implicati inca 2 (paremi-se) profesori, deci ma gandesc ca e de bine ....!

Update (24 ian. 2010):
Situatia voturilor:
Ce ati face in situatia data?
9 - nu ati alege noul loc de munca
8 - ati alege provocarea de a merge la noul loc de munca, desi trebuie sa renuntati la celelalte doua
1 - grea decizie, ma abtin in a da un raspuns.

Update (30 ian. 2010): Am ales noul loc de munca, mi-am dat demisia la unul actual si am reusit sa-l pastrez pe unul dintre cele vechi - cel cu jumatate de norma. Sper sa fie bine! Doamne ajuta tuturor!
Situatia voturilor:
Ce ati face in situatia data?
10 - ati alege provocarea de a merge la noul loc de munca, desi trebuie sa renuntati la celelalte doua
9 - nu ati alege noul loc de munca
1 - grea decizie, ma abtin in a da un raspuns.

13 comentarii :

vasiauvi spunea...

Accepta noul loc de munca, nu mai sta! Colegul o sa se dea pe brazda...Crede-ma ca si eu cand am venit la locul actual de munca mi s-a parut ca sunt colegi inganfati dar cu timpul, dupa ce ne-am obisnuit si ne-am cunoscut e totul super OK.

Asa ca nu mai sta pe ganduri!

Geocer spunea...

Este foarte important ca la serviciu sa ai o atmosfera placuta, amicala, fara frecusuri si mancatorii. Asa incat, eu n-as da vrabia din mana pe cea de pe gard.

Mariana spunea...

Acasa sa ai liniste zic eu!dar si la servici stai acolo citeva ore bune!accepta daca poti evita cit de cit aceea pers.
Am avut si eu asemenea colegi si i-am evitat pe cit posibil sau iam ignorat!fa si tu la fel!
Sa auzim de bine Emanuel!

CORA spunea...

Eu nu cred ca as reusi sa rezist intr-un climat in care sa nu ma simt valorizata. In schimb, depinde mult de rezistenta ta fata de acest factor si cat este de motivat sa treci cu vedere anumite aspecte...Apropo, ai rezista?

Anonim spunea...

Banii nu sunt totul in viata!

Nicu B. spunea...

pai accepta provacarea -schimba jobul si demonstreaza-i omului ca poti mai mult decat el si doi-esti un norocos-lumea se plange de somaj si tu ai la dispozitie sa alegi din mai multe joburi...

aventoro spunea...

Alege locul de munca unde te simti bine, deci ramai unde esti. Un loc de munca trebuie sa fie provocator din punct de vedere al lucrurilor pe care le faci. Daca este provocator ca duci razboaie cu colegi inganfati va fi o lupta de guerile de care te vei satura.

Good Luck!
Sergiu

Anonim spunea...

Cine pe cine streseaza? Cel care stie, pe cel care stie mai putin.
Dar, in timp, rolurile se pot inversa, nu-i asa?
De cele mai multe ori in viata, cresterile cele mai spectaculoase au loc datorita stresului, fricii ca nu stii, ca nu vei face fata! Paradoxal insa, tocmai aceasta situatie scoate tot ce e mai bun din tine.
Si eu stiu ca tu poti!!!!
Ce mai stai?

Accepta provocarea! Vei avea numai si numai de castigat!
Si-apoi, nici prea multa iubire la locul de munca nu e buna!
M.

Anonim spunea...

Intr-adevar, nu-i usor de luat o deczie in acest caz, dar cei mai apropiati ai tai ar putea sa ti dea un sfat,fiindca ei cunosc ce poti sa duci in "spate" .
Parerea mea e sa accepti acest job deoarece te va ajuta sa fii mai puternic, cunoscut fiind faptul ca acea persoana nu e la locul sau..poate o vei face sa-si vada adevarata valoare dar in acelasi timp si pe a ta.
Sper si imi doresc sa faci alegerea potrivita!
Silvia

INCERTITUDINI spunea...

Asculta sfaturile tuturor.
Procedeaza cum simti ca poti fi TU!
Toate sunt importante.
TU esti cel mai important!
p.s.
eu n-am procedat totdeauna asa.

aventoro spunea...

Sa ne tii la curent cu ce ai ales. Sau te gandesti la postul de primar part time! :D

Tivadar Emanuel spunea...

Nu pot decat sa va multumesc tuturor pentru comentarile, sfaturile, voturile voastre!

Pot sa zic ca in momentul da fata hotararea e luata in proportie de 90% si anume - a pleca la locul de munca nou, asta insemnand sa renunt la cele doua actuale.

Tot in momentul de fata daca cineva mi-ar zice ramai cu locurile de munca actuale as gasi repede argumente in a nu face acest lucru, precum si daca mi-ar zice du-te mai departe as gasi tot la fel de multe argumente in a nu merge mai departe - asta se cheama nehotarare, teama, incertitudine!


@VasiaUVI: Cum zicea cineva ieri: vorbele, parerile altora sunt zero! Parerea mea conteaza si o parere despre posibilii viitori colegi pana acum mi-am facut-o doar prin prisma celor auzite!

@Geocer: Da, e drept ca e important sa fie o atmosfera placuta ...dar poate ca asa si va fi ...

@Mariana: Hehe ce mi-ar placea sa lucrez de acasa!

@Cora: Nu stiu daca as rezista...poate o vreme ...

@April: Desigur ca banii nu sunt totul, dar in viata mai trebuie sa ne gandim si la a 'creste' si daca se poate cat mai frumos!

@Nicu B.: Daca accept job-ul o vreme sigur nu am sa fiu mai bun decat el- are mult mai multa experienta decat mine, dar cu timpul se pot schimba lucrurile ... Norocos sau nu - decizia tot e grea de luat...

@Sergiu: Provocator ar fi si posibilul nou loc de munca din punct de vedere al lucrurilor pe care le-as face acolo...ar fi o schimbare din punctul acesta de vedere - cred ca o schimbare in bine.
- am sa va tin la curent cu decizia luata - doar sa o iau odata ...

@M.V.: Cum ziceai si tu - in timp..... rezist acel timp?!?

@Silvia: Si eu cred uneori ca daca am sa accept noul job am sa devin mai puternic...

@Incertitudini: Ascultand sfaturile tuturor sunt intr-o mare mare dilema.


Am facut si un UPDATE la postare!

Tivadar Emanuel spunea...

Cum era si normal trebuia sa va tin la curent cu decizia luata - ca atare am facut un update la postare cu decizia mea, cu ceea ce am reusit sa obtin!

Week-end placut tuturor!

Blog Widget by LinkWithin