duminică, 19 iulie 2009

Subiect titularizare informatica 15 iulie 2009 - BRASOV




6 comentarii :

Anonim spunea...

Subiectele mi s-au părut ușoare.
Dar asta pentru că predau de ceva vreme...și pot să vă asigur că elevii mei de clasa a 11-a mate-info(cei mai buni, bineînțeles)ar fi capabili să le rezolve.
Deci, mi s-ar părea normal ca orice profesor care predă la asemenea clase să fie stăpân pe materie. Ca să nu mai vorbesc despre olimpiadele la acest nivel. Credeți-mă, și eu învăț încă.
Ce-ar mai fi de spus? Poate faptul că profesorilor care vor să predea numai operare, ar trebui să li se dea un alt gen de examen, conform materiei pe care o vor preda. Fără posibilitatea de a primi clase unde se predă programare, sau de a se transfera in aceasta maniera.
Daca vor mai mult, atunci ok, sa participe la un astfel de concurs.
Ca să nu mai vorbesc despre acei profesori de info cărora le arată elevii cum se face....(no comment).
Pentru că, din fericire, mai sunt și copii care învață, care vor să devină buni profesioniști.

Anonim spunea...

Si da, tot eu, un profesor anonim...
Am dat o raită (prin blog)... și mă bucur că am făcut-o. Pentru că din câte mi-am dat seama ești un tânăr inteligent, asemeni elevilor mei, pe care-i iubesc mult și vreau să-i ridic mai sus cu fiecare zi. Nu, nu sunt vorbe mari, așa simt.
Fiindcă e ușor să modelezi un aluat bun.
Dacă-mi permiți, iată un film pe care îl voi viziona cu ei în prima oră de dirigenție din septembrie - ca să le arăt cât suntem de speciali și unici fiecare dintre noi: The secret - Law of attraction(The movie & Bob Procter).
Cam atât...
Poate un răspuns...
Numai bine!

Tivadar Emanuel spunea...

Vreau să vă mulțumesc, dumneavoastră, profesore anonim, (deși sincer mi-ar plăcea să vă știu identitatea - sunt eu mai curios din fire ), în primul rând pentru cuvintele de laudă, și în al doilea rând pentru comentarii.

Referitor la subiecte, nici mie nu mi s-au părut extraordinar de grele. Subiectele din Brașov au fost însă mai grele față de cele din Maramureș.

Referitor la subiectul din Maramureș - am văzut baremul și la un anumit subpunct au dat o rezolvare deloc optimizată, și eu, prezentând varianta optimizată, cred că nu am fost punctat pe ea - dar o să aflu asta la începutul lunii septembrie - am să revin cu informații în acest sens (dacă nu aici, atunci sigur pe forumul edu.ro - unde am promis că revin după începutul lunii septembrie cu noutăți legate de acest subiect).

Cât privește subiectele din Brasov, la sub.II, problema 3- este o exprimare care te poate duce la cu totul și cu totul alt mod de a privi problema. Am înțeles ideea abia după ce mi-a fost explicată de un tânăr din Brașov ce a susținut examenul acolo. (în loc de "eliminarea cifrelor de valoare minimă din componența lor" – trebuia scris, pentru o mai bună înțelegere a enunțului și ca atare a cerinței problemei, "eliminarea tuturor aparițiilor cifrei de valoare minimă din componența lor").

Cât privește cei ce predau programare în liceu și mie mi se pare absolut normal să știe rezolva asemenea probleme date la titularizare. Eu, la partea de programare, pe Maramureș, sustin în continuare ideea că am făcut 99% corect - mi s-au părut banale subiectele, însă am aflat pe urma și de ce s-au ales astfel de subiecte: sunt puține licee în care se predă cu adevărat programare, în restul predându-se tehnologia informației și nefiind chiar conform cu materia ce o vor preda s-a ales varianta asta de subiecte. Să știți că și eu mă gândisem că de ce se bagă în aceeași oală cei care predau operare cu cei care predau programare!

Cunosc si eu cazuri de profesori cărora le arată mai mereu elevii cum se rezolvă problemele - de-a dreptul janic!
Cândva, când am să predau la liceu (Doamne ajută!), mi-ar plăcea să am performanțe cu copii mei - sper să nu rămână doar un vis! (eh ... sunt o fire optimistă oricum)

Am auzit despre filmul despre care pomeneați că e foarte bun! Am să încerc să-mi fac și eu timp pentru el ca să-l urmăresc - mai ales acum că m-ați făcut și mai curios decât eram până acum!

Vă cred când ziceați că încă învățați! Ca și professor, părerea mea, trebuie să te perfecționezi mereu! De altfel, aproape orice meserie cere acest lucru!

Numai bine și la dvs., profesore anonim ;), și vă mai aștept la mine pe blog – dacă o să vă facă plăcere să reveniți!

Anonim spunea...

Îți doresc mult succes, mult noroc!
În rest, ce să zic, totul depinde de cât de mult îți dorești, de cât de mult crezi în tine.
Pe de altă parte, știu (simt că blogul tău are viață, se simte în fiecare filă o amprentă unică, a ta), vei deveni un foarte bun profesor, care va ști să sfințească locul său.

Așa că, vezi, am revenit, nu te puteam lăsa fără răspuns....n-ar fi fost politicos.

O profesoară anonimă(deocamdată).

Tivadar Emanuel spunea...

Mulumesc din nou mult de tot!
Mi-ar placea sincer sa iesiti din anonimat!

Cristina spunea...

Cine doreste mai multe informatii si subiecte pentru titularizare sa intre pe: Subiecte titularizare

Blog Widget by LinkWithin