duminică, 1 ianuarie 2012

Prima tura cu bitza pe 2012

Azi, 1 ianuarie 2012, mi-am scos Scott-ul la plimbare.
Desi initial am crezut ca o sa renunt la tura, din cauza ca mi-era frig, dupa ce mi-am luat pe mine geaca impermeabila (care m-a proteja de vant) am continuat traseul cu multa incredere. Am urcat pe Grivitei catre Lacul Bodi Ferneziu, dar nu cu intentia de a ajunge pana la lac. Un caine de pe la ultimele case m-a insotit tot traseul - sincer a fost mult mai placut cu el decat singur - am mai avut si eu cu cine schimba o vorba ;)).
Am avut parte si de zapada :-).
Pozele de mai sus reprezinta de altfel si primele poze cu Scott-ul Aspect 40 - bitza pe care o am de pe la sfarsitul toamnei 2011, insa cu care nu am apucat pana azi sa fac o tura cat de cat.

1 comentarii :

Cris-Mary spunea...

Mai are rost sa-ti spun ca te invidiez ? Mai are rost sa ma gandesc cat de fericiti sunt plamanii tai? :) Faina plimbare Manu!

Blog Widget by LinkWithin