duminică, 30 octombrie 2011

Toamna la baraj

De curand am fost pana la Mogosa cu bitza, dorindu-mi foarte mult sa ajung pe acolo si toamna. Pana ieri, am crezut ca toamna, loc mai frumos ca Mogosa nu exista...; de ce pana ieri? caci ieri am realizat ca un loc care de regula vara nu-mi provoaca deosebita placere, preferand de 10 ori mai mult Mogosa, este deosebit de frumos toamna, intrecand in frumusete chiar si Mogosa...este vorba despre Lacul baraj Firiza.
Cu siguranta si vara as aprecia acest loc mai mult daca ar fi mai multa liniste.
Ieri, am fost eu si cativa pescari (care evident ca faceau liniste)... doar 2 grupuri de turisti au trecut pe acolo in cele aproxmativ 2 ore cat am stat acolo ...insa au venit si au plecat repede.

Ce m-a fascinat mult a fost apa care venea la mal si sunetul produs era similar cu cel al valurilor ... mi-a placut enorm...ba chiar m-am tavalit pe jos si am stat asa ascultand-o....

E atat de deosebit ceea ce ne ofera natura - locuri care in anotimpuri (si nu numai) diferite sunt atat de diverse!
Blog Widget by LinkWithin